Bra TV på nätterna!

Hmm... Inatt vid 1 var jag helt slut och jätte trött.. Stängde av datorn och gjorde mig klar för att sova.. Men hur gick det då tror ni? Ja inte gick de bra iaf -.- För jag fastnade i ett jätte bra tv-program.. Så tänkte, ja men en timme hit eller dit gör ju inge.. Så jag kollade klart, gick in i mitt rum för att sova när MAdiison ropar tillbaka mig pga ngt.. Och under tiden vi pratar så börjar ett annat spännande program, som ja så klart blev fast vid.. Inte ofta jag kollar på tv'n.. Men när jag väl gör det mste de då vara mitt i natten?? Jaja, 20 över 3 kom jag i säng till slut, efter mycket om och men.. Men varför hittar man saker på tv'n på nätterna som man aldrg sett på dagarna?! Hmm.. Måste nog kolla upp när det andra av de där prgramen går på dagarna egentligen.. För det var bra!! 
Somna vid kvart i 4 och sen upp och ta emot Trazzel vid 8.. Jippie så pigg ja va då! Nej inte alls, så de vart sängen igen.. Sen ska jag nog inte tala om nr jag vakna, utan de håller jag för mig själv!^^
'
Ikväll är det visserligen fredag men ja tror de kommer bli hyfsat tidigt iaf! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0