1:a Advent!!:)

Nu är det inte länge kvar till Jul asså.. Och jag längtar lite efter julkänslan, snön och allt mys!! 
MEN jag hatar denna månaden, det är nu man önskar att man inte köpt alla julklappar i sommras när man hade "mkt" pengar.. Men jag är lite rädd för att göra de eftersom att det folk vill ha ett halvår innan jul, kanske de hunnit köpa själva eller kanske inte alls vill ha längre när det väl är jul.. Så därför så sitter jag nu här och vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt.. Men det är inte riktigt så illa som det såg ut från början utan det ser ut att lösa sig riktigt bra och alla kommer få sina julklappar och bli nöjda och glada!! :-)
'
Men nu blir det 1:a adventen mys med lussekatt och pepparkaksbak :-D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0