Saknad !!

Jag borde verkligen sova egentligen.. Men en enorm saknad drog över mig.. Spökis älskade kanin.. Fy fan vad jag saknar dig just nu.. Jag kom att tänka på många minnen ja har med dig..
Som när du brukade vara lös på gräsmattan och höll dig alltid runt mig, du gick absolut inte över tomtgränsen.. Jag minns första gången du och Molle hälsade på varandra i soffan, sen var ni bästisar. Låg bredvid varandra på gräsmattan osv. Tänk att en liten kanin och en stor harhund kan få ett sådant band.. När Molle dog så åt du inte på 4 dar, vissa säger att det var ett rent sammanträffande att du inte mådde bra då.. Men jag tror det var sorg, sen får andra säga vad dom vill.. 
Jag minns när jag hade mitt rum på övervåningen och dit vågade ingen hund gå för trappanvar för otäck. Då stod din bur på en stol bredvid min säng och luckan var öppen så du hoppade ut och in som du ville på nätterna.. Men oftast ville du ligga utsträckt vid min sida och allra helst under täcket...
Uh va ja saknar dig just nu.. Jag ångarar att jag inte gick med dig till veterinären och tog reda på vad som var fel.. Men du var nästan 10år.. Vilket är gammalt för en kanin.. Men du var så pigg in i det sista.. och du hade det jätte bra hos Jennifer och Mathias när jag inte kunde ha dig inne längre och vintern blev för kall..
Jag vågar säga att vi är många som saknar dig, älskade lilla Spökis.. Men hoppas du har det bra på andra sidan regnbågsbron så ses vi igen någon gång <3

*

Sista bilden jag tog på spökis! 4/12-09 ganska precis en månad innan du lämnade oss

*

Fin fina kanin <3

'

För evigt saknad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0