Apport!

Just nu har jag grymt tråkigt och funderar seriöst på att ta tag i den uppgoft jag har fått av pappa: Att lära Allito att apportera. Vilket i sig inte är så svårt då han tycker det är kul, men ibland kan ta sin a egnavägar XD Dessutom så tycker han fåglar är jätte äckliga att bita i, så det här kan bli intressant riktigt. Pappa vill att jag lär honom för att han ska använda honom till fågel jakt från båt i höst om allt funkar som han vill.. Kan bli svårlärt, men de går bara man ger sig fan på det och inte ger upp. För Allito är en hund med mycket vilja att vara till lags, men han kan ha för bråttom och glömmer lätt vad det var han skulle göra! 
Men jag ska göra ett försök iaf ^^

^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0