Allito & Baloo :D

Som sagt så bär det av hemmåt Lesjö imöra där jag ska vara "barnvakt" åt Allito & Baloo i en vecka :D Mercedez hon får åka antingen till Mormor & morfar eller farmor & farfar under tiden XD Då Baloo verkar tro att Merza är en leksak XD
Så jag kommer få jobb så det räcker under denna veckan ^^ 
Sen så är det ju e n planerad grillkväll på fredag som jag verkligen ser fram emot enormt MYCKET :D

*

Allito :D

*

Baloo !^^ (hade ingen ny bild! Men jag lovar er det efter veckan :D)

'

'

Så älskade Madiison, nu har jag bloggat 5 st inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

mm grillkväll :D Ska inte merza va med ?? :(

2011-05-03 @ 22:36:38
Postat av: Marika

Nja, jag kan inte ha Baloo och Merza tillsammans så Merza kommer antagligen att vara hos farmor och farfar :(

2011-05-03 @ 23:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0