...

Nu lägger ja ner.. Ja orkar inte krångla så här mer.. Dagen igår var så jävla bra, ja kände mig lycklig rakt igenom, men sen kom idag och ja orkar inte.. Vill inte tänka framåt längre. Vill bara lägga mig under täcket och försvinna från jordens yta.. Jag har försökt med allt.. Gett dig utrymme, pratat med dig, lyssnat,  funnits, hjälpt dig med allt jag kan... Men vad får jag tillbaka har du ngn gång funderat på det?!
Jag vill tro att allt beror på att du är förvirrad och inte vet vad du vill.. Men jag börjar tveka... Ja lovar blir de ni, då vet jag inte vad jag ska göra längre.. Då orkar ja verkligen inte mer...
Så ta chansen nu och bevisa för mig vad jag betyder för dig. Annars struntar ja i allt vad allt heter...
Men de kommer inte bli som jag vill.. inte denna gången heller.. Allt bara spelas upp igen.. Varför kan jag aldrig få chansen att bli så är jävla lycklig för?! Varför ska allt gå emot mig?! Ja trodde verkligen att allt skulle bli bra, om ett tag att det skulle bli vi.. Jag har haft starka tankar på de.. Men ja orkar inte gå igenom allt en jävla gång till nu.. Jag vill de inte...
Snälla tänk nu innan du handlar!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låt inte EN person förstöra, tänk på alla andra du har runt om dig som verkligen bryr sig om dig <3 Kan förstå att det är jobbigt men jag vet att du är stark och förmodligen letar på fel ställe <3

2011-06-14 @ 09:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0