Städning..

Så var rummet städat och hela lägenheten dammsugen ^^ 
Nu väntar en prmenad till Pekås och sedan tacos och idol :P Sen får vi väl se vad vi ska göra va denna kvällen ^^ Antagligen inte speciellt mkt, men ngt måste de ju bli :P Men skulle tro att det slutar med en kväll framför tv'n om de inte kommer fram ngt överraksande vill säga :P Men vad är oddsen ^^ 
'
Ont i ryggen har ja också.. Kanske borde lära mig att inte jävlas med Victor.. Eller MAdiison för den delen.. För de slutar ALLTID med att de går ihop.. Den ena sitter  på mig och håller i medans den andra slår eller plågar mig på annat vis -.- Jaja, tråkigt har vi ju iaf inte ! :D 
Men nu börjar jag bli riktigt trött på musiken som Victor spelar.. Samma, samma, samma och åter samma HELA tiden -.- Får nog säga till Madiison att hon ska ta tillbaka kontrollen över ljudsladden till ljudsystemet XD 
'
Nej nu blir de duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0