Lussevaka DELUXE!

Klockan är just nu 04.57 och jag börjar bli liiite trött nu XD 
Satt just och tänkte på vilka underbara vänner och familj jag har.. Man kan lita på att de alltid finns där när man behöver det.. Trots all skit som hänt genom åren så står de BÄSTA fortfarande kvar där som pelare som stöttar ett tak, typ..  Och jag har på senare tid insett att jag betyder minst lika mycket för dem som de gör för mig.. Och även fast de inte säger det så känns det.. Och den känslan är obeskrivlig..
För ett atg sedan så fick jag ett sms, från en ganska ny vän, men ändå en vän som jag har gått igenom oerhört mycket med, även om som det nämns i sms'et, är halva Sverige emellan oss x) Detta är något som jag tror alla behöver höra ibland.. Att man betyder och att man är älskad.. Har inte du berättat detta för de du känner så för så kanske det är dags att tala om för dina kära att de betyder ngt för dig.. För en dag, så finns de inte där.. Vilket tyvärr är naturens gång..
'
Tänkte faktiskt visa er ett sms som betytt mkt för mig.. Men namn är utbytta för att skydda personer..
'
"Du är en av de bästa och finaste vänner jag har! Kan inte komma på en enda gång då du inte ställt upp för mig, allt ifrån efter när ****** gjorde slut och jag mådde piss, till nu när ******* tog slut.
Vi har skrattat och gråtit ihop, tom vart fulla tillsammans även om de var på två olika fester, halva Sverige ifrån varandra.
Vill att du skall förstå att jag nog vågar säga att jag älskar dig, som en vän såklart, och att jag aldrig ångrat att jag kommenterade bilden på din bdb som gjorde att vi började snacka.
Du har gett mig så mycket stöd. Du har räddat mig från att sjunka lägre och sedan hjälpt mig upp igen.
Du är underbar Marika, och du är en av mina mest betrodda vänner och en helt underbar, pervers rolig jävla tjej!! <3 <3 <3"
'
Jag kan erkänna att detta sms fick mig att gråta, för att sedan skratta när jag kom till sista meningen.. Och tänk att man faktiskt kan komma någon så nära utan att ens ha träffat personen.. 
Jag vet att många av er har räknat ut vem som skrev, men för resten får det vara en gåta! ^^ 
'
Och att tala om för någon betyder behöver inte vara denna långa utläggning, utan det räcker med att bara tala om att personen betyder mycket för dig.. Det kommer förgylla dagen för någon. Och som sagt ibland behöver man höra det.. Men även om någon inte sagt det till dig så kan jag lova att de finns alltid någon som uppskattar och älskar dig för just den du är!!!
'
'
Oj, vad långt det vart! Och jag blir inte alls sentimental när jag är trött XD
'
Ta hand om varandra <3

*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du betyder mkt för mig <3 <3

2011-12-13 @ 14:15:33
Postat av: Marika

Desamma Jennifer <3

2011-12-15 @ 15:34:59
Postat av: Skåning

<3

2011-12-24 @ 00:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0