Julafton 1&2 XD

Sådär då har man landat i sängen i Lesjö efter en lite hektisk vecka som inkluderat 2 st julbord och ett veterinärbesök x) Okeej, så stressigt har de inte varit. Förutom måndag och onsdag, de dar då julborden hölls! XD  Men båda dagarna vart riktigt trevliga och mysiga! Visst har de funnits baksidor på dem, men ibland får man helt enkelt bortse från sånt och se allt hur helhet, och gör jag det så tycker ag allt att de vart rikitgt bra :D Tack alla underbara människor som gjorde dagarna bra! (Y)
'
Men nu väntar faktiskt sängen så ätt det blir julafton nr 3 ngn gång ^^
Dessutom gick jag upp kl 8 imorse efter inte allt för lång sömn ! Men men, sover jag nu så kanske jag är pigg imorgon iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0