*Standing Where You Left Me*

Vet inte riktigt om det kommer bli något av detta men vi gör ett försök så får vi se vad som händer ^^
Det var väääldigt länge sen jag skrev här sist och sen dess har det hänt en hel del.. Jag har varit i Aiya Napa, jobbat, flyttat... M.m... Så för tillfället så bor jag tillsammans med Madiison och Jennie i en 4:a på Rud i Karlstad :)

Och samtidigt som man flyttade hit så kände man på en gång hur saker förändrades, hur vänskap försvinner så fort de bara blir lite avstånd mellan.. De gör ont att känna av det men, men... Livet går ju vidare och saker kommer antagligen förändras ännu mera...Känns bra att ha kommit närmre de här i Karlstad iallafall och känna den vänskapen växa sig starkare och tajtare :D Det värmer mycket det.

Imöra/idag fyller min kära vän och "sambo" Jennie 20år.. STORT grattis till henne !!!! GRATTIS!!! Så då blir det väl storparty i Filipstad sen på kvällen/natten drar vi tillbaka till Karlstad :D





Ha de bra så länge !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0