*I Love The Way You Lie*

Helgen har tillbringats uppe i Lesjöfors, och idag har man röstat för första gången i sitt liv XD Inte för jag vet vad det ska vara nödvändigt för men ändå ;P Jag har hunnit med gaska så mycket idag ^^ Hann ju även att pierca tungn lite snabbt där i förmiddags XD Gjorde absolut INTE så ont som jag har föreställt mig! Du har jag vart med om betydligt värre saker. Som att bryta foten, skada minisken i knät och även ett ledband i knät X) Så nej de va en lätt match :P Var bara ett myggstick typ! Dessutom så har inte tungan svullnat et dugg på mig (peppar peppar ta i trä XD) MEN jag stör mig på att den är för lång. Vilket gör att staven är i vägen ibland-.- Men men får väl stå ut i typ 5-6 veckor så får jag byta till en kortare sen! :) De årdnar sig nog^^

Allito fick även träffa Karlssons Diesel en stund idag. Och de funkar fortfarande tillsmmans. Vilket betyder att min vovve inte är totalt körd i kolan XD

*
Lite stela är vi dock mot varandra :) Kan ju tala om att efter denna bilden är tagen så morrar Allito och går därifrån UTAN SIN pinne^^ Min lilla fegis :P



Hade bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0