Vet inte vad jag ska skriva!

Jag har absolut ingenting att skriva om egentligen. Men jag känner verkligen för att skriva av mig. Men vet inte om det är någon bra idé så jag vet inte hur jag ska göra. Så vi börjar med något som är mindre jobbigt så får vi se vart de bär av sen.

Idag var Jennies första dag på skolan i England. Men hur det gick för henne får jag inte veta förrän jag får det första brevet:) Jag sovinte bra inatt. Jag var så nervös för henne^^ Haha xD Jag hoppas verkligen att det gick bra. Fast när jag tänker efter så var det nog inte förrän imöra de skulle börja på riktigt! Bra! En sömnlös natt till! Jippie! Nej, men vi hoppas verkligen att allt går bra där nere!: )

Idag har jag inte gjort så mycket mera än att hjälpa mamma när hon trimmade Allito. Han blev väl inte så jätte vacker men det duger mycket väl för oss^^ Just nu ligger han ihop rullad i min sängoch sover som en stock. Hah axD Lilla Allito ser så mager ut nu när all pälsen försvann:/ Men vi har ökat maten iallafall:) Så nu hoppas vi att han lägger på sig lite så att han inte fryser eftersom att vi snodde mycket päls från honom^^

^^

Men nu ska jag ta och fortsätta med vad jag höll på med. Att städa mitt rum:S

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Mixzi

Jag blev tvungen att klippa Maros tassar för ett par veckor sen å han fick köldkramp å kunde knappt gå efter 10 min å nu blir han lite stel efter sisådär 30 min så min frusna kille får nog behålla pälsen lite fler veckor än planerat..

2010-01-26 @ 08:06:23
Postat av: Marika^^

Aw, stackars Maro:) Allito fryser aldrig typ. Inte vad jag märkt iallafall:)

Kram

2010-01-28 @ 00:13:19
URL: http://woodlooksjustkidding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0