Börjar bli lite enklare nu...

I onsdags trodde jag aldrig att jag skulle kunna städa hans bur utan att gråta som fan... Men tydligen så är det som de säger. Tiden läker alla sår! De kommer ALDRIG att läka helt det vet jag. Men de kan kanske bli enklare igen. Jag försöker göra det bästa av saken. Jobbar just nu på att få upp en liten hylla där jag ska ställa hans matskål med en planterad blomma i(som förhoppningsvis kan flyttas ut till graven ivår, men jag vet inte om man an ha den blomman ute jag får den nämligen av mamma) och där ska även stå en ljuslykta. Den blåa jag fick av Jennie när jag fyllde år tror jag blir fint... Ovanför hyllan ska jag hänga bilder på Spökis, Pepsi och Molle.. Men först måste jag få pengar så jag kan köpa en ram åt Molle bubben... Så länge får Pepsi och Spökis hänga där...

Det som sved mest idag när jag tog reda på hans saker var att det var mat och godis och sådana saker kvar... Ville egentligen inte varken slänga dem eller ge bort dem.. Men jag kan ju inte spara det. De kommer ju bli dåligt! Så syrrans kanin fick de väl till slut. Men hans vatten flaskor och matskålar ska INTE användas förrän jag är redo att göra det så de gömmer jag... Kanske jag skaffar ett djur i framtiden de passar till... Men de märks..


Ja ni är säkert jätte trötta på att höra om Spökis vid detta laget. men jag kan inte hjälpa det, här hamnar ju liksom mina tanka, ord och vad jag sysslar med. Så ska ni läsa?! VÄNJ ER!!! De kommer garanterat att dyka upp igen..

Till något roligare:
Idag var jag med mamma och pappa till Karlstad en snabbis. Var in på Biltema och köpte mer cd fodral så nu ska fanimig alla mina bilder sorteras och brännas på skivor så jag inte kan göra om samma tabbe som jag gjorde med Lillerudsbilderna.:/
Fick köra hem också^^ Kändes riktigt bra. Ska ju in och övningsköra på tisdag. Fast jag tror jag tar Merza med mig och åker till Lillerud på Måndag så Emma får träna lite med Merza inför agilitytävlingen:) Kan nog vara bra om de gör det! Just det Emma? Vad skulle ni klä ut er till????? Du kanske skulle ta och bestämma det nu så att vi får skaffa fram saker^^

Nej nu ska jag börja sortera bilder .. Ni får ha det så bra:)
NYA
Vad tycker ni om den nya designen då? De är lite fix kvar men ändå^^

Kommentarer
Postat av: Mixzi

De gör inget att du pratar om det där - prata på bara =)

Men den svarta färgen gör mej lite deprimerad.. Kunde det inte vara lite gladare fast det är en allt annat än glad period? Bilderna är jättefina iaf!

kram

2010-01-16 @ 09:18:58
Postat av: Marika^^

Jag ska se vad jag kan göra för du har rätt i att en är deprimerande men de är bara för den passar så bra till "headern":)Vad skulle de vara för färger då? Lite hjälp tack^^

Kram

2010-01-16 @ 12:21:27
Postat av: Mixzi

Jag vet faktiskt inte vad för färger, men svart och mörkt över huvudtaget är fint, men just nu kunde jag inte låta bli att känna att det var lite deppigt.. Men det är bara min åsikt vett du =)

2010-01-16 @ 13:48:42
Postat av: Sanna

Du får prata om spökis hur mycket du vill och jag är alltid här för att lyssna, jag vet hur det är



Och din design är jättefin^^ Kan inte vänta tills du flyttar in i mitt rum igen :p

2010-01-16 @ 22:34:26
URL: http://woodlooksjustkidding.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Mixzi: Jo jag vet men lite hjälp skulle vara bra^^



Sanna: Tack, jag vet men gillar inte riktigt det där med att prata om det i tele!!

2010-01-17 @ 00:19:37
Postat av: Mixzi

I like it!! =)

2010-01-17 @ 09:46:56
Postat av: Marika^^

Good: )

2010-01-17 @ 12:14:15
Postat av: Emmas mamma

Vet hur du känner. Grät en skvätt när jag läste,minns de roliga stunderna. Kram

2010-01-17 @ 18:57:39
Postat av: Marika^^

Ja det är det man får försöka göra, men det är svårt i början. kram

2010-01-18 @ 13:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0