Spökisen 9½ & pensionär^^

Har nu äntligen beslutat mig för vissa grejer när det gäller min lilla kaninplutt! Mamma ska nämligen beställa tid för hundarnas vaccinationer på tisdag så då beställer vi även hälsokoll på Spökis så får vi se vad den säger... Om han är frisk som en nötkärna så kommer jag berätta för veterinären hur det ligger till och sedan rådfråga henne:) Jag ska helt klart göra det som är bäst för honom och därmed punkt...

Angående arbetet som jag funderade på att söka så skickade jag en ansökan i går kväll:) Så nu får vi väl se vad som händer, känns jobbigt att flytta så långt från alla men både vänner och familj peppar mig och jag vet att jag kan lita på att de kommer stödja mig om de kommer bli jobbigt om jag nu skulle få jobbet! Men det är bara att vänta och se^^

På onsdag blire körlektion i Karlstad^^ Tisdag eller torsdag kanske de blir Ullared med Madiison och hennes mor^^ Skulle faktiskt sitta fint med lite nya kläder, speciellt med tanke på Spanien resan som planeras:P Hihi^^ Men nu måste jag gå och lägga mig, börjar jobba kvart i nio imöra så sova vore nog bra^^ Vi ska tydligen inventera :S Jaja vi får hoppas att de går fort^^ Och till helgen blire Filipstadsmarken och helgen därpå party för Madiison men mera om det imöra^^

God Natt nu gott folk^^

^^



Kommentarer
Postat av: Madiison^^

Party Party :D



Ska prata mer med mamma om Ullared senare, men de kanske till och med blir nästa vecka.. jag vet inte än, de märks o spörs om mamma orkar, de är ju hennes fot som gör ont .



<3

2009-08-31 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0