Filipstad 25/8-09

I Tisdags var jag in och hälsade på min faster i Filipstad som jag inte sett på hela sommarn, så då tog jag med mig kameran för att få lite bilder på hennes tokar till hundar, fick väl en del bra bilder och en hel del sämre^^ Här kommer ni att få se några bilder men eftersom att jag tog över 400kort så var jag tvungen att välja ^^
^^Ambra och Basco fick varsit rejält köttben under tiden som jag var där.
Till att börja med så gick det bra att ligga bredvid varandra...

^^
Men efter en stund så tyckte Ambra att Basco kom alldeles för nära^^

^^
Jag diggar Bascos prickiga tunga^^

^^
Mmm... Vad smaskigt:)

^^
Ambra gav efter ett tag upp tuggbenet^^

^^
Sen bar det ut i skogen:)

^^
Såå vacker:) "Lilla" Basco^^

^^
Lilla Ambra! Hoppas du får längre tid hos oss än vad de tror:/

^^
Fina Ambra<3

^^
Ståtlig som få^^ Basco den store^^



Hade iallafall en trevlig dag:) Tack för de Cattis^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0